Fadimeeeee benimde hamile kalmaya uğraşırken öyle olmuştu. Doktor pskolojik olabilir dedi. Çünkü beyinde bir bölümde hamile olacağıma şartlıyorsun kendini. Ya da regl olamadım hala ya şartlıyormuşsun. O da olmuyormuş. Doktor bunun gibi bir şey anlatmıştı. Progestan vermişti hap. 3 gün kullan sabah akşam sonrada bırak regl olursun dedi. Bende hamile olmadığıma ikna oldum ilaçtan bitane içtim o günün gecesi regl olmuştum. Bence düşünmemeye çalış. Olursun.