Annişlerr öncelikle herkes sağlıkla kucağına alsın bebişlerini🤲♥️randevuma 4 gün var merak ettiğim için size soruyorum 😍gebeliği öğrendiğimde doktor keseyi gördü ve 5 buçuk 6 haftalık şu an, 2 hafta sonra gel kalbini dinleyelim dedi kan testi yapmamıştık. 1 hafta sonra yani doktorun dediğini baza alırsam 6 buçuk veya 7 hafta oluyo sağlık ocağına kan verdim beta 58.000 çıktı kızımda bu kadar yüksek değildi aile de de hiç ikiz yok ama değer ikiz olabilir mi diye düşündürmedi değil 🤭ve daha farklı hissediyorum ağırlık ve şişkinlik olarak bile