Merhabalar..
5 gün önce genel anestezili sezaryen oldum. Doğumdan sonra oksapar başladılar 4000′lik. Hastanede 2 kere yaptılar ağrısı çok fazla olmuştu. Ben evde yapmaya başladığımda da iğneden sonra ciddi uyuşmalar yaşayamaya başladım özellikle yapılan tarafta. Benzer belirtiler gösteren var mı kullanıpta? Acaba ben mi yapamıyorum diye düşünüyorum birde.