MinikkCivcivim Kızlar bugun kontrolum vardi ayni haftada oldugumuz arkadaşlar bebisler kac kilo 1.900 dedi doktorumuz haftasina gore iyiymis gobegim cok asiri yok herkes zayif fln olcak deyip duruyor pskolojik siddet goruyorum😂😂😂
Balmommyy MinikkCivcivim 30 +4 1450 bana da iyi dedi doktorum ama çevre az kilosu falan dedi bilmiyorum
mombarbie_ MinikkCivcivim benimde karnım yok canım önemli olan bebisin kilosu oda gayet iyi benim 31 de 1890dı
MinikkCivcivim Balmommyy doktorunuz haftaya gore iyi dediyse iyidir☺️ben bebimle ayni olanlarin kilolarini az cok ogrenmek istedim yoksa sorun etmiyorum kilosunu saglicakla gelsinler🤭
Asel53 Bizde 30.cu haftada 1700 gramdı şimdi 33 haftalık olduk 2200 gram olmuş kg haftasıyla uyumlu dedi doktorumuz ama boyu çok önde dedi 🙂