Merhaba kızlar. Yeni doğum yaptım bebeğimle grup uyuşmazlığına bağlı sarılık çıktı. 1 gün yattı tekrar test yaptık ve sınırda çıktı muhtemelen yarın tekrar yatış verecek. Çok fazla doyuruyprum sürekli emzirme ve mama takviyesi veriyorum yemesinde tuvaletinde hiç sorun yok şuan ama sınırında.. Yarın sabah test vercez aynı durumu yaşayan arkadaşlar siz naptınız?