Alynq 23 haftalığız kız bebeğimiz olacak. İsim konusunda kararsızım. Kısa ve öz isimleri seviyorum tabi kulağa da hoş gelen. Meva, Yâde ve Hüma bu 3 ismi bulabildim sizce hangisi daha hoş geliyor kulağa? farklı isim önerilerine de açığım🥹☺️
snowglobe Alynq Yade güzelmiş. Doktor da bana kıza benziyor dedi eğer bidaha kızım olursa Mihre koyacağım. Size de fikir olur belki.
Meral_56 Alynq Meva soylenisi zor değil mi? Neva daha guzel . Diğerlerini de beğenemedim ben Huma cok kaba geldi bana daha narin kibar isimler var mesela ipek inci beren duru mihra beril bunların da anlami cok guzel
Alynq snowglobe ben de Yâde ismini çok beğeniyorum ama Kürtçede anne demekmiş herhalde o yüzden kafam karıştı. Mihre de anlamı çok güzel umarım gönlünüze göre olur bir kızınız olur adını mihre koyarsınız🙏🏻
snowglobe Alynq aminn. Anne demekse koymak ne kadar doğru olur bilemedim. Ama size şöyle söyleyeyim iki kızımın ismini de sanki en başından beri öyle olması gerekiyormuş onlar için var olmuş gibi hiseetik koyarken. Emin plın sizin de öyle olacak. Birden evet bu benim kızımjn adı diyeceksiniz 🌸