br2023 bende eşimde soğuğa alışkınız sıcağı çok sevmiyoruz ama gel gör ki evde iki çocuk var ve hamileyim insanın zoruna giden vermemeleri değil hakkettiğin halde vermemeleri eşimin abisinin arabası eşimin üzerineydi sırf bu yüzden alamıyorduk devri verdik gittim başvurmaya bizim değildi diyorum adam dio nerden bilecem sattıysanız bile bunun karşılığında para almışsınızdır abisinin para almadık diyorum onu eşine sor o biliyordur paranın nerde olduğunu cinnet geçirdim bazı insanlar yüzünden bizimde hakkımız yeniliyor asla devleti kandırma gibi bi hareketimiz olmadı bu güne kadar ama yapan olduğu için biz çekiyoruz ve 3 seneden fazla oldu bu olay hala alamıyoruz