MF0127 Kızlar bugün çok rahat nefes alıyorum ve oturduğumda yattığımda bebek üstten batmıyor acaba aşağı mi indi çatida baskı zaten bir süredir vardı bugün bir rahatım nedense 😊
nesli3452 MF0127 benim girmiş bacaklarımı hareket ettiirmce yatakda dönerken falan ağrım var çok oyüzden
MF0127 nesli3452 ya bende öyle düşünüyorum birde artık sanırım rahat hareket edemiyor hareket var ama öyle sert hareketleri azaldı arada bir toparlanıyor.
nesli3452 MF0127 tam girdiği zaman yürürken çok zorluyor yatakda dönerken çok zorluyor anlarsın ozaman bacak arası çok ağrıyor
Arzuanne MF0127 yemekten sonra göğse kadar şişmkyor rahatsız etmiyor gece yatarken yan dönünce rahat oluyorsa öyledir benim öyle tamamen inmedi ama biraz inmiş gibi
Mryftm34 Evet ben bi sabah farketmiştim karnımın daha aşağıda olduğunu ve midemin rahatladığını farkediliyor yani