Baharaysel3 Merhaba arkadaşlar döllenme olurken vücutta hissediyor mu yumurtlams falan olurken ay hiç aklım ermiyo bu sürece çok mucize bir şey salak gibi düşünüyorum acaba döllenme oldu mu 🤣
e_blue_sky_a Baharaysel3 en belirgin hissettiğim şey göğüs uçlarının aşırı acıması idi. Arkadaşlar ile kahve içerken hissettim acıdı aniden dedim kızlar ben kesin hamileyim
Fadimee11 Baharaysel3 Ben de de göğüs acısı vardı ve akıntım sürekli hale gelmişti korkmuştum vücudumda bir sorun mu var diye meğer hamileymişim