zilantc Prima gereksiz pahalı bebeğim doğduğunda bir paket Prima vardı ben almamıştım onu kullandim ve pişik de yaptı benim bebeğimde sonra goon markaya geçtim ne sızdırma ne tasirma yaptı 4 paket 1 numara kullandım galiba tam hatırlamıyorum goon markasının bedenleri diğer bezlere göre bir tık büyük ve çok çok iyi migros sanal markette de sürekli indirimde oluyor çok uygun