cansutekgul Kızlar 35+5ken dün gece acil sezaryene alındım bebeğimi solunumundan dolayı küveze aldılar lütfen bebeğim için dua edebilir misiniz ismi Aras Tekgül 🥺
hayalim35 cansutekgul rabbim tez zamanda sağlıklı bi şekilde kavuşmayı nasip etsin inşaAllah haftan çok küçük değil inş fazla kalmicaktır
Zehradmrlsym Dualarımda. Sende gönlünü ferah tut, erken doğum olduğu zamanlar bunlar sık karşılaşılan durumlar. İnşallah en kısa sürede çıkar küvesten sizde kavuşursunuz yavrunuza 🌸
Ceydamehtap İnşallah sağlıkla kucağınıza alın kaç kilo doğdu Arkadaşım da 35+4 de doğum yaptı küveze alınmadı
_Hulya7106 cansutekgul merhaba güzel anne ♥️ öncelikle gözün aydın rabbim analı babalı büyütsün inşallah yavrunu sana seni de yavruna bağışlasın inşallah erken doğum olduğu için bu tür solunum sorunları karşılaşabiliyor ama rabbim bebişine şifa versin sağ saglim hastaneden beraber dönün evinize huzurla mutlulukla büyüsün yavrun içini ferah tut annesi oğlusun güçlü bir bebek olup sana iyileşerek gelecek 🩵Amin ecmain 🤲🏻🧚♀️😘
cansutekgul _Hulya7106 hepinize güzel dilekleriniz,dualarınız için çok teşekkür ederim Allah razı olsun hepinizden ..❤️
Dilekle cansutekgul merhaba nasılsınız bebeğiniz nasıl umarım iyisinizdir solunum sıkıntısı oldu demişsiniz sebebi neydi dediler mi birşey kaç gün kaldı
Mirayilmaz1 cansutekgul inşallah bir an önce minik yavrunuza kavuşursunuz😔 🤲🏻 Rabbim acil şifalar versin