Kızlar bugün 38+0 haftalığız. Doktor kontrolüm vardı, gittik nst ye girdim. Hiçbir sancı vs. yok. Bebeğim erkek. Doktor çatı muayesi yaptı. Çok canım acıdı. Doktor kendimi kastığım rahat bırakmadığım için böyle olduğunu söyledi. Gerçekten kendimi çok fazla istemsiz kastım. Normal doğuma uygun olduğumu söyledi. Artık uyumak vs çok zorlaştı. Arada regl ağrısı gibi ağrılarım oluyordu ama yok artık. Ayrıca bebeğim kanala inmemiş ve hiç açılmam yok. 😞 tavsiyelerinize ihtiyacım var