Sevil1996 18 haftalık hamileyim Çok rahatsız edecek kadar değil ama hafif batma sızı oluyorGöbrğin bttiği yerde sağ alt bölge neresi oluyor çözemedim
Fatmaykanat Sevil1996 ama tam tarif ettiğin yerde karaciğer ve safra kesesi de var. Doktoruna mutlaka sor kontrolünde
Azra8Engin Sevil1996 apandisit bölgesini tarif ediyorsun. Takip et ağrılarını olmazsa bi doktora görün
Sevil1996 Azra8Engin yuvarlak bağ ağrısı diyor hafif oluyor geçiyor gene oluyor rahim büyüdüğü için yazıyor
Sevil1996 Azra8Engin rahim büyüdüğü için yukarı doğru çıkıyor diyor inş öyledir aşırı şiddetli değil ara ara oluyor bugün oldu
Azra8Engin Sevil1996 evet apandisit şiddetli geliyor ve yanı-sıra ishal veya kabız ve mide bulantısı kusma yaşatır. Kasık tarafına doğruysa rahim büyüme nedenidir. Ama sen yine de takip et hamilesin çünkü
mervetzl7 Sevil1996 böbrek büyümesi Olabılır çünkü aynısını bende yaşıyorum benim sağ böbrek 2cm büyümüş ara ara ağrı olur tarif ettiğin gibi
Sevil1996 Azra8Engin teşekkür ederim bunun için hangi bölüme gitmeliyim üç gün önce kan idrar verdim enfeksiyon yok çünkü 🫶🏼🫶🏼çok sagol
Fatmaykanat Sevil1996 olumsuz bir şey düşünme canım. Ama doktoruna sor mutlaka. Ben mide ağrısı ile güttüm hastaneye meğer mide değil safra kesemde taş ve çamur varmış. Beslenme düzenimi tamamen değiştirdim. O yüzden yine de ağrılarım geçmezse doktorunla mutlaka görüş
Sevil1996 Azra8Engin teşekkür ederim çok şükür şiddetli olmadı insan hamile olunca herşeue korkuyormuş 🫶🏼🫶🏼🥹
Azra8Engin Sevil1996 herseye iyice evham yapar olduk çok normal 😁 strese girip bebişi de strese sokma gönlünü ferah tut sen