Öncelikle herkese merhaba. Ocak ayının 15 inde aşılama için tedaviye başlamıştım doktorum gonalf iğne verdi ilk 10 gün 75 ünite vurdum yumurta gelişmedi daha sonrasında 100 e çıkardık yumurtalarımdan en büyüğü 10 mm oldu doktorum 3 günde 125 ünite vur dedi fakat bugün kontrole gittiğimde yumurtaların aynı kaldığını hiç büyümediğini gördük. Bugün tedaviye daha fazla devam etmeyelim sonlandıralım dedi fakat çatlatma iğnesi vermedi . Bu durumu yaşayan var mı aranızda kendiliğinden çatlama olur mu . Bu arada pcosum normalde ilaçsız regl görmüyorum