mystery00 ya geçen hafta anti skab diye bı losyon kullandık ailece. Her seyi yıkadım ütüledim yıkanmayanlari poşetledim, her yeri sirkeyle çamaşır suyuyla sildim, hâlâ kaşınıyoruz ufak ufak acaba hemen geçmiyor mu kaşıntı, çok kurudu cildimiz. Ve her gün sirke ile kekik kaynatıp sürüyoruz kaşınan yerlere. Kükürtlü sabun kullanıyoruz, ütülemeden kıyafet gitmiyoruz, nasıl anlicaz geçtiğini biz bunun