Arkadaşlar bundan 1 ay önce riskli gebeliğe yönlendirildim doktor dediki 4 hafta sonra normal doktoruna git kalpteki parlaklık geçti mi bakar o. Bugün gittim gerçekten kolumdan tutup atmadığı kaldı. Açıklama bekliyorum parlaklık gitmiş mi diye kadın taş kesildi sesi çıkmıyor. Bakamam ben perinatolog değilim diyor. Sizden önceki doktor nasıl anladı o zaman diyorum konuşmaya hali yok. Nereye şikayet edeceğimide bilmiyorum. Gerçekten Allah doktorun da vicdanlısını versin bişi demiyorum yani…