Furqane2002 Benim adetim düzneli oluyo,soğan kürü içtim ocak ayı acaba adetimin günü düzensizmi oluyo yoksa yerleşme kanaması ola bilirmi??bilgisi olan varsa yaza bilirmi?🥹🥹
Furqane2002 Furqane2002 hafif azcık pembesi bi şey kırmızı diyil peçeteye deymiş az önce gördüm acaba adete 5 gün kala hamilelik yerleşmesi ola bilirmi??
Nidaanur Furqane2002 evet olabilir. Adet olmazsanız test yapın. Arkadaşımda böyleydi test yaptı negatifti.Bir hafta sonra pozitif döndü.