Gzn07 Günü gününe regl olan biriyim 2 gün geçiyor regl gibi belirtilerim var ama bende kanama hiç bir şey yok erken gebelik testi yaptım negatif niçin acaba?
Sinemm68 Gzn07 benimde aynısı adla günü şaşmaz gecikme ilk günü testte çıkmadı bugün 4. Gün bir kaç güne tekrar yapavam
Mommmmy Benm erken gebelik testinde çıkmamıştı adetim geçtiği halde . Kan verin illa ki kanda çıkacaktır . Testler güvenilir olmuyor