Busraa8 Kızlar 27.haftadayım üç gündür geçmeyen kasık ve bel ağrım var asla dayanamıyorum hareket etmekte zorlanıyorum iştahım da kesildi.Herhangi bir olumsuzluk kanama vs yok acaba normal mi doktora gitsem mi ?