Kader-46 Kızlar adetime 3 gün kala antibiyotik kullandım adetim gecikince 4 gün kullandım bıraktım. Şu an 5 gün oldu adet olmuyorum. Sizce antibiyotiğin etkisi olabilir mi? Bir haftadır da yüksek nabız var. Sebebini anlamadım
scucer Kader-46 antibiyotik içtiğimde ben daha erken bile adet olurdum söktürürdü genelde test yap varsa cikar 5 gun olmus