Nigarmeylin Sara necesen baji ?biz klinikani deyistik.kesrkani 1350e danismisdig.dunen hekimime deyiblerki qiymetler qalxib.oksigen klinikasina perevod olundum.
Sara Can normalam canım sen necesen?Evvelden axı orda kesrka 1650 manat olub axı sehv elemıremse dogus 1310-1350 arası olmalıydı dıyesen.He yaxsı elemısen hekım okısgendede ısleyırse orda eletdır☺
Nigarmeylin Sara hekim bize endirim elemisdi 1350e kesr.kecdik oksigene buranida terifliyirler.baxiram arasdiriram netden vip palata
Nigarmeylin Sara indi gelirem eve arsiz kmi gezirem))))sancim olue herden olur kesir olur kesir.bele yaxshiyam shukr.sen necesen?evdeaense uje he?