Kızlar selam benim folik asitim zaten iyi düzeydeydi doktor yine de gebelik düşündüğünüzde kullanmaya başlayın diye folik önerdi 1,5 aydır içiyorum 1 aylık gebeyim kan verdim folik değerim bu defa da normalden yüksek çıkmış bana bırakın hiç bir takviye kullanmayın değerleriniz yüksek dedi daha önce başına gelen oldu mu