Kızlar 2 gündür kalcamda çok fena sinir sıkışması yaşıyorum oturdummu kalkamıyorum kalksam oturamiyorum bacağımı bastıkça kemik batıyor gibi oluyor ta diz kapağım ayak tabanımda hissediyorum sızıyı hiç böyle bir şey başına gelen var mi acile gitsem kas gevşetici falan yaparlar mı