Aysecikkk_ Kızlar iki haftadır sümüksü sarı akıntı oluyor gebeliğimin başından beri vardı zaten akıntım ama şuan çok yoğun 37. Haftadayım ağrı sızı yok koku yanma vs de yok acaba nişan mı bu bazen sarı renktede oluyormuş ya anlamadım ilk gebeliğim
Tugcemiss- Aysecikkk_ bende de geliyor hamileliğimin son döneminde oldu doktora söyledim fitil verdi enfeksiyon diye nişan değil ama çünkü bende de 3 haftadır var sarı sümük şeklinde
Minikfasulyem_26 Aysecikkk_ aynisi bendede var enfeksyonm da yok yeni tahlil yaptrdim. Neden oluyor blmyrm bazen asiri yogun geliyo
Aysecikkk_ Tugcemiss- koku falan yok kaşıntı falanda o yüzden doktora söylemeye gerek duymadım genelde onlar olunca enfeksiyon belirtisi oluyormuş yoksa normal akıntı diyorlar