Bende tedavi görüyorum ignelerim bugün bitti çatlatma iğnesi verecekler inşallah yarın kontrolüm var.. Gonalf 900 bende kullandım ben 300 doz vurduruyordum ama. Diger cetro ile başlayan dan da kullandım yumurtalar çatlamasın diye kullandım onu da. Benim ikinci opu olacak digerinde 6 yumurta dan 1 embriyo kaldı çünkü.. Rabbim yardımcın olsun inşallah çok zor ve uzun stresli Bi süreç ve çok çok masraflı..