Kivircikkuala ay tabi seve seve 🤗 ilk olarak adetin 2. günü kontrole gittim aynı gün gonal-f başladım günde 1 kere 300ml sonra yumurta takibi başladı. Yumurtalar istenen boyuta gelince yumurtalarım toplandı, toplamda 12 tane toplandı 9 tane döllendi 4 tanesi de 5. Güne kadar geldi. 2 regl dönemi rahim dinlendirme yapıldı tekrar iki kere kontrole gittim. Estrofam günde 3x başladım 10 gün boyunca, 10.gün işte 2. Kontrolüm oldu transfer tarihini verdi bu sefer estrofam’ın yanında birde progestan fitil başladım. Dün çok şükür transfer oldum kullandığım 2 ilaca devam ve yanına 2 farklı iğne verildi (kan sulandırıcı ve düşük önleyici) test gününe kadar kullanacağım eğer negatif olursa ilaçları bırakacağım pozitif olursa da bilmiyorum henüz 🫣 tabi bu bana uygulanan tedavi kişiden kişiye tedavi yöntemi değişiyor