gksuaks
Ben yaptıracağım. Canan Karatay hamilelikte şeker yüklemesine karşı çıkmış ve yapılmamalı demişti. Bunun üzerine yapılmasını söyleyen kadın doğumcular dava açmışlardı Karataya ve kadın doğumcu doktorlar kazandı. Sırf bundan da değil ben doktoruma güveniyorum kendisi zararsız olduğunu ve yapılmasının sağlık açısından iyi olduğunu herhangi bir durumda önlem alındığını söyledi. Zaten gram olarak yüklenen şeker çok fazla da değil bence yapılmalı.