Kullanan bilgisi olan var mı ?
Maalesef basurdan muzdaripim yapmadığım şey kalmadı doktorun verdiği kremi de kullanıyorum düzenli olarak ama dış basurum büyüdüğü için ağrıya yanmaya neden oluyor gece sabaha kadar uyuyamadım internette hamilelikte zararı olabilir yazıyor ancak bir çok sitede de basura iyi geldiği yazıyor naneli olduğu için o bolgemi rahatlatiyor biraz ağrıya dayanamadım kullandım içine değil üzerine sürdüm sadece sizce zararı olur mu :(