36 haftalık hamileyim bugün hastanede idrar testinde yüksek enfeksiyon çıktı protein eser miktar yazıyordu doktorum idrar kültürü aldı protein i fazla önemsemedi başka doktora gittim enfeksiyona bağlı protein çıkmış olabilir dedi eser yazıyor korkma dedi ama ben yinede çok korktum zehirlenme olur diye daha da yükselirse diye böyle durum yaşayan var mı tansiyonlarım normal 11 12 aralığında hep