Allah yardımcın olsun inşallah benimde ilk kızım sezeryan ve genel anestezi ile oldu ama ben şimdi yine acaip korkuyorum kötü bir deneyim değildi ama yedi yıl geçti tabi uyuyorsun uyanınca öksürme hissi karnımdaki o mükemmel acı bebeği görünce gelen mutluluk ağrı kesici yapılınca rahatlamıştım sonra ilk kalkış biraz zor ama sonrası geliyo hatta aynı gün merdiven inip çıkmıştım Allah yardımcınız olsun inşallah yarın anlatacağıniz mükemmel bir doğum hikayeniz olur