Seridecikkk Genelde taze kırmızı kanı daha ciddiye alıyorlar. Benim de ilk kanamam 8. Haftada oldu . İlk önce taze kan geldi avuç ortası kadar , hemen acile gittim iğne yaptılar yatış önerdiler istemedim ultrasonla bakılmadan. Hafta içi doktora göründüm herşey normal çıktı ama bir hafta koyu lekelenme devam etti. Bir ay boyunca hiç kanama olmadı ama maalesef bir ay sonra aynı kanama oldu yine .Bir gece hastanede yattım, yine en başta taze kan devamında bir hafta lekenlenme. Sonra bir hafta hiç birşey gelmedi ama lekelenme kesildikten bir hafta sonra bu kez çok yoğun kanamam oldu. Hemen yatışım yapıldı ilk gün taze ve yoğun şekilde devam etti, 2. gün yine taze kan ama daha az yoğundu . 3. gün koyu şekilde devam etti 4. gün kendi isteğimle taburcu oldum. Bu kez progestan dışında günlük göbekten iğne verildi . Maalesef taburcu olduktan 2 gün sonra yine taze kanamam oldu az denmeyecek kadar geçtiğimiz cumartesi , hemen yine acile yine iki gün yatış . Pazartesi çıktık evde yatışa devam progestan ve iğne kullanıyorum geçmesi için dua ediyorum 😢Şuan 16. Haftanın içindeyim. Tecrübeli arkadaşlar da bizimle paylaşırlar inşallah tecrübelerini. Taze kan olmadıkça korkmayın diyorlar o haftalarda da normal diyorlar . İnşalah bir daha tekrar etmez sizin 🙏