Kızlar b12 düşük çıktığı için üç yıldır da ilaç içiyorum ama bir türlü yükselmedi iğne denemeye karar verdik bu arada 33+3 haftalık gebeyim ama kafama takılan bazı şeyler var iki farklı ampül var içinde karıştırılıp vurulması gerekiyormuş ve yüksek oramda b6 içerdiği için hamileler kullanmasın yazıyor dahiliye doktoruma sordum kullanabilirsin ama hafta bir olsun dedi kadın doğum doktorum her gün haftaya kontrole gel dedi siz kullandınız mı doktorunuz nasıl önerdi