idos Hubble ve weewell arasındayım. Hubble hem telefona bağlanıyor hem monitörü var. Weewell sadece monitörü var. Hangisi sizce kullanan var mı ?
idos Ecmsrn hubble aldım ya. Monitorü daha geniş hem telefona da bağlanıyor. Aynı anda iki kişi izleyebiliyor vs.