br2023 Evet ben özel takipliyim. Aslında hem özel hem devlet takipli olmak istedim ama hastalığım nedeniyle özelde devam etmek durumunda kaldım çünkü nöroloji doktorum orada. Devleti şundan dolayı istedim, herhangi birsey olduğunda devlete yönlendiriyorlar diye. Kaydın varsa sıkıntı etmiyorlar ama bu niye buraya geldin, niye bana gelirken o doktora gittin muhabbeti yapan özellerde var… Nöbet geçirince beni devlet acile götürdüler. Kadin dogum servisinde bi gece gözetimde kaldım. Oradaki ebe burada da kaydın olsun, sorun etmesinler dedi. Yani dediğin muhabbet var. Geçen haftalarda gaz sancısı ile acile gittim, devlet evimin yanında hemen. Sonra acil doktoru doğumhaneyi aradı. Bi afralar tafralar niye kendi kendi hastanene gitmedin gibisinden konuştular. Ağrımdan dalaşmadım ama ilgilenmeselerdi şikayet edecektim.