Kızlar 39+3 haftalığım. 37 den beri çatı muayenesi oldum. İki haftadır doktor çok iyi normal doğurma şansın var dedi. Bugun de diğerlerine göre iyi 1 cm olmuş açılman dedi. Eli ile baskı uyguladı doğum başlamasına yardımcı olsun diye.. salıya kadar bekleyelim gelmezse yatış veririz dedi… DOKTOR Eliyle baskı uyguladıktan sonra doğum başlayan var mı ya da bu açıklık ve haftaya göre tahmini ne zaman doğururum.. başına gelenler yazabilir mi ? Acaba doktor yatış veririz derken sezeryandan mı bahsetti anlayamadım kafam karıştı sormayı da o an akıl edemedim