Minnakbiri  sizin postunuzu işgal ediyorum ama bana da bakar mısınıız 🫠 çatlatma iğnesi oldum bugün 12.günüm testin kendi çizgisi mi 2.çizgi acaba diyorum çok da anlamıyorum ilk gebeliğim olacak
Minnakbiri mombarbie_ pazartesiye kadar bekleyip vereyim diyorum 8 şubat çünkü son regl tarihim çok erken gidince de stres yapıyorlar insanı.Tedavisiz bilmeden hamile kalmak isterdim 😂
Nhlhmz11 Kubratntklu bende bugün yaptım bir tık daha belirgindi ama çift çizgi , yarın bende kan vereceğim 😇 adetim bir gün geçti benim
Ezelaleyna Kubratntklu ay benimde agdetim 2 gün geçti dün ve bugün olmadım test yapsam çıkarmı bekliyimmi bilemddim😂
Ezelaleyna Kubratntklu ay bilmiyorum çıkarmı cikmazmi kan da net varsa çıkarmı test mi yaosam ilk kanmi versem bilemedim ay inşallah vardır bana da dua edin 😂🤲
Kubratntklu Aralarda kaynayan mesajlar oluyor yetişemiyorum hepinize çok teşekkür ederim görmediğim oluyor ise kusura bakmayın inşallah test bozuk değildir ve inşallah vardır 🤲🏻❤️
edaozkyyy Kubratntklu Var canım hayırlı olsun aynı benim de böyle çıkmıştı şuan 7 haftalık hamileyim 🥹❣️
Kubratntklu B-Y94 bakalım gideceğim özele gideyim olsun bitsin beklemek ile uğraşmak istemiyorum devlet uzun sürüyor