Ayseeazra Gebelikte yüksek tansiyon problemi doğumun şeklini etkiler mi ilk hamileliğimde yüksek tansiyon sıkıntısı yaşamıştım ama normal doğum yapmıştım çok çok zordu simdi nasıl olacak çok merak ediyorum
kahvesever__ Ayseeazra ilk doğumum benim de çok zordu normal doğum yapmıştım tansiyonum da çok yüksekti ikinci kolaydı doğumum ama
07sudeeee Ayseeazra 33 haftalık hamileyim 4 5 gündür 13 lerde geziyor hep benim detaylı ultrasonda tansiyon farketilmişdi coraspirin verildi düzelmişti ama 4 5 gündür yine 13 doktor 14 9 sınır demişdi tansiyon bebeğin gelişimi etkileyebiliyor bazen sezeyanda olabilirsin demişdi