beyazkalp Serapjjj bende 3 sezeryan oldum canım hatta 4.yü olcam bana kalırsa sadece ameliyat olduğun için canın yanıyor başka bir ağrısı yoktu benim için toparlanmam 1 haftayı buldu
mimar_anne beyazkalp canım bende mayısta 2. Sezaryeni olucam aynı yerden mi kesiyorlar yoksa farklı mı
beyazkalp mimar_anne bildiğim kadarıyla 1 cm yukarısından kesiyorlar aynı yerinden kesen doktorlar da var