Kızlar ikinci çocuğu olacaklar veya olanlar nerede doğum yapmayı düşünüyorsunuz veya yaptınız süreç nasıldı özellikle sezeryan olanlar ilke göre daha ağrılı deniyor doğru mu tek başıma bu işin altından kalkabilir miyim fikir almak istiyorum ona göre artık kafamdaki ? Lerini kaldırmak istiyorum kızım dört yaşında
bu doğumda hemen hemen martın ortası Nisan’ın başı gibi olacak Sizce tek başıma yapabilir miyim kendi evimde