Kızlar 16. Haftadayız ilk gebeliğim bu kadar hızlı ben de beklemiyordum ama hareketlerini artık hissediyorum. Geçen hafta başlamıştım aslında ama gazdır şimdiden ne bebek hareketi dedim ama karnımda hareket ettiği yer sertleşiyor böyle değişik bi baskı hissi oluyor içeriden dışarıya doğru ve elimi koyduğumda hissedebiliyorum o sertliği ve hareketi. Bebek hareketi mi bu sizde de mi böyle başlamıştı ?