Cerenn1811 Kızlar bugün hastaneye gittim İkili tarama için bebek arkasını döndüğü için biraz yürüttü doktor ve bastırarak baktı sonra eve gelince kanamam oldu ayakta çok durduğum için mi acaba hafif kaşık ağrımda var
sevisevi İlk trimesterda kanamalar olabiliyor. Ama mümkünse ya doktorunuza görünün ya da acile gidin. Panik yapmanıza gerek yok ama doktorum bana herhangi bir kanamada kadın doğum acile gidebilirsin demişti. İçiniz rahatlamış olur .
Selin9 Benimde kanamam 15 haftada başladı şuan 17 haftaligim sebebini çözemedi doktorlar 4 doktor 1 perinatoloji doktoruna gittim hiçbiri sebebini bilemedi hala ara ara kanamam oluyor