Kızlar sabah ikili tarama kan sonuçlar çıktı mesajı gelmiş doktora gitmedim de e nabızdan baktım değer normal diyor. Doktor 3 hafta sonra çağırdı. Ultrasonda da normal çıkmıştı bu bir sıkıntı yok demek mi sizlerde nasıldı? doktor da şehir dışında gidene kadar meraktan çatlarım