Betul-97 ikiprensannesi53 Ben lisedeyken çok düzensizdi bazen 3 ay olmuyordum bazen 5 ay çok doktora gittik hormonlarımda hiçbir şey yoktu hep kilodan dediler ama o kadar da kilom yoktu. Yasmin verdiler baya da kullandım. 1 aylık zaten içiyordum ilaç bitince adet oluyordum
Churcill ikiprensannesi53 kist falan yoksa olduruyor diye biliyorum. Ben 1.5 sene kadar kullandım. Normalde adetim düzensizdir hap bittikten 1 2 gün sonra olurdum hep aynı günde
Betul-97 ikiprensannesi53 Baya kullandım hatta evlenmeden önce kistim olduğu için verdiler 2 ay kullandım. Sürekli dediler ki senin çocuğun olmaz bu ilaç seneler boyunca vücuda etkisi oluyor vs. Evlendim 5 ay oldu 12 haftalık hamileyim bana bir sorunu olmadı
ikiprensannesi53 Churcill hangisini kullandin yok kıstım ayın 2 sinde gitmistim doktora temiz dedi doktor ama simdi bidaha bakılsın ve ilaç verilsin diye yarın gitcem karın sisligim korkutuyor beni
VeraRi19 Betul-97 merhaba,kistiniz geçti mi acaba hap kullanınca? Şuan bende aynı durumdayım da ondan soruyorum
Deletedmom_99 Doktor ne derse uygula. Ben çok düzensiz görüyordum. Aşırı kanamam vardı. 3 ay kullandım düzeldi