tifiti ilginarslan boş karna içme mümkünse o zaman. Aynı soru nu bende yaşıyorum çorba bile sıkıntı veriyor bana. Böl leblebi ye o dengeler ayrıca o kadar çok şey de karıştırma. Şu içeyim derken şeker seviyeni bozarsın allah korusun