Duyguuuu18 37+1 günlük hamileyim bebeğim bu hafta hiç kilo almamış .Doktorumuz normal dedi ama bu durumu yaşayan varmı ?
Gozdecaner Duyguuuu18 normal artık gelişim geriliği yaşayacak kadar bir haftanizda kalmamıs endişelenmeyin
Merve1414 Duyguuuu18 normal bazen son haftalarda almıyorlar benim 3. Hamileliğim bebeklerim hep zayıf doğdu son 4 hafta hiç kilo alamdilar arada 30 gram aldılar sadece ama normal
Duyguuuu18 Geçen hafta 400 gram almıştı bu hafta almayınca endişelendim açıkcası 🥹 teşekkür ederim rahatlattınız beni
esshn 34+3’üm dün kontrole gittim 2300 dedi doktor, 2 hafta önce gittiğimde 2050 demişti. 2 haftada 250gr almış. Ben de üzüldüm ama doktorum olumsuz bir şey demedi. İnsanın yine de canı sıkılıyor acaba beslenemiyor mu diye düşünüyorum 🙄
Ikimelekannesi_ Duyguuuu18 37+2 de 3500 dedi ama kndim bu ay kg hiç almamışım.normal doğumu bekleyecez