Hulo2105 şuan 18+3’teyim. 11. haftamdayken aynı şeyi yaşamıştım. 1 kez kabızlık ve ıkınma sonrası pencetede o kanı görmüştüm. İç çamaşırında yoktu veya sonrasında hiçbir şey olmadı ama korkudan hemen acile gitmiştik, doktorada bilgi vermiştik. Acilde alttan muayene edilmiştim herhangi bir sorun yoktu ama korkudan çok kötü olmuştum. Bana da 10 gün progestan kullandırtmıştı doktorum önlem amaçlı. Bi daha hiç olmadı, olmasında😔🙏🏻 Kabız olmamaya çalışın tamamen ordaki ıkınmadan dolayı oluyor bi şeyler ama nerden geliyor, hangi kan o bilemiyorum tabi