tgbmerve Dalkabak komşumuz ilk gebelik , amniyosentez den sonra Dr düşük ihtimal demesine rağmen bebeğini kaybetti 🥺
sseda0 Dalkabak 15.haftadan sonra düşük ihtimali iyice azalıyor. Ama enfeksiyon riski var. Onun için de ilaç tedavisine başlanabilir
amayinedeiyiilerledim Dalkabak bende yaptırdım amniyosentez. 3 haftalık riskli süreyi atlattık bin şükür 🤲🏼 Sizden ne için istendi.?
MadamSLN tgbmerve Sıvıyı aldırdığı için mi kaybetti yoksa bebekte baska bir problem olup mu düşük oldu?
amayinedeiyiilerledim tgbmerve sebebi direk amniyosentez miymiş peki.? Başka bir etken olma ihtimali konuşuldu mu.? Yoksa net şekilde söylendi mi. Allah’ım dayanma gücü versin..🤲🏼😔