Kesede görülüyor kanda belli olmuyor değerin normalden yüksek çıkarsa acaba ikiz mi diyorlar yoksa keseyi görmeden bişey diyemezler bende şu an ikiz hamileyim klomen kullandım ama ailemde çok fazla ikiz vardı ondan kaynaklı da olabilir dedi doktorum keseyi görene kadar ikiz olduğu belli olmamıştı