Ağrı olması normal şimdi şöyle seneler sonra bile soğuk vurduğunda ağrıdığını söyleyen insanlar var ama su birikmiş olabilir his kaybı da varsa hafife almak hiç doğru olmaz bi doktora bebeğini kontrole götürdüğünde gözükmenin bi zararı olmaz hani gidemiyorum gidemem dersen mutlaka onun bi kontrolü olacak o ara git gözük sende