Filiz_1907 Merhaba kızlar hangi il ilcelerdensiniz hangi doktora gidiyorsunuz fikir alışverişi için tanışalım 🥰😊 32 haftalık hamileyim istanbul Sultanbeyli den özel saygı hastanesinde ebru Ağırdemir e gidiyorum doğum yapan var mı ebru hoca da ☺️
Kubragnssvr63 Filiz_1907 bizde istanbul sancaktepedeyiz ve bende saygi da esra hocaya gidiyorum. 35.haftaa😊
Birsen56 İstanbul sultangazi yunusemredeyim haseki eğitim araştırma sultangazi hastanesine gidiyom hangimdr gelirse randevu alıyom
Filiz_1907 Kubragnssvr63 maşallah senin az kalmış doğum tarihi aldın mı ne düşünüyorsun sezeryan normal ? :)
Nuryzcccc Kubragnssvr63 kız sancaktepede nerdesiniz bende ordayım ne çok varmış meğer bu tarafta oturan
Kubragnssvr63 Filiz_1907 Dogum pozisyonunda oldugu icin şuan süreç normal görünüyor. Korkularım var tabi zaman yaklaştıkça ama nasıl geleceğini kızım seçecek. Allah herkese hayırlı kolay doğumlar nasip etsin inşallah ❤️
Filiz_1907 Kubragnssvr63 Kubragnssvr63 amin inşallah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin Allahım 😊🙏 32 haftadan sonra kaç haftada bir çağırdı doktor kontrole
Aseliimmm Filiz_1907 Bursa Osmangazideyim Medikal park hastanesi Çağdaş Özdemire gidiyorum doktorumdan memnunum tek tek eksiği fark ettim ultrason vermiyor 😐